Siepjes freubel blog

Welkom op mijn blog. Ik blog voornamelijk over mijn gemaakte creaties mijn man en kindjes.

Heb je vragen laat gerust een berichtje achter.

Veel kijk plezier

maandag 25 oktober 2010

Zpagetti is hot

Na wat surfen op het net kwam ik Zpagetti tegen. Vond het er geweldig uitzien, maar ik zou er niks mee kunnen. Veel te ingewikkeld, dacht ik. Even naar de winkel gegaan om toch even te kijken hoe en wat.
Meteen was ik twee rollen/bollen rijker en een hele grote haaknaald rijker en ben ik thuis opzoek gegaan naar een patroon. Een tas leek vrij simpel en na even proberen was het eigenlijk juist heel gemakkelijk.

Na een eigen tas en een tasje voor de kleine meid was het op en moest er opnieuw ingeslagen worden. De keuze is groot en leuk. De eerste tas vond ik allang niet mooi genoeg meer dus heb hem maar uitgehaald. Mijn eerste echte tas heb ik vorige week afgemaakt en ben er heel erg trots op.

Inmiddels alweer aan de derde bezig. Die was al af maar helemaal opnieuw begonnen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten