Siepjes freubel blog

Welkom op mijn blog. Ik blog voornamelijk over mijn gemaakte creaties mijn man en kindjes.

Heb je vragen laat gerust een berichtje achter.

Veel kijk plezier

vrijdag 26 november 2010

Nijnemans enzo

Vandaag dan eindelijk de foto's van Nijnemans op mijn computer gezet. Hij is ontzettend leuk geworden al zeg ik het zelf. Je kijkt toch anders naar je eigen creaties dan naar die van andere. Het is eigenlijk altijd minder mooi.

Na lange avonden kijken en speuren op het net ben ik zo veel leuke dingen tegen gekomen dat ik niet meer weet wat ik allemaal wil en kan maken. Heb een word document met alle gratis patronen gemaakt. Ook het boekje van de gehaakte vrienden wil ik allemaal nog doen. Geduld denk ik bij mijzelf 1 ding tegelijk maar ja dat werkt in mijn optiek niet zo. Een zpagetti mand, sjaal voor lief, sjaal en muts voor kleine mop, kerstpoppetjes en makerijtjes en dan ook nog een granny waarmee ik niet kan wachten.

De winter is nog niet voorbij, die moet zelfs nog beginnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten