Siepjes freubel blog

Welkom op mijn blog. Ik blog voornamelijk over mijn gemaakte creaties mijn man en kindjes.

Heb je vragen laat gerust een berichtje achter.

Veel kijk plezier

dinsdag 11 januari 2011

Laminaat en lekkeband

Vanaf donderdag zijn we bezig in onze slaapkamer. Ons kleine ventje zal bij ons op de kamer moeten slapen omdat de gemeente zo vreselijk lui, traag en toch wel dom is. Vanaf september al mee bezig maar nog geen goedkeuring. De verbouwing laat dus nog even op zich wachten en tot die tijd zal ons nog naamloze schatje bij ons slapen.

De kast is weggesloopt en 9 zakken kleding zijn richting africa gegaan. Voorlopig maar geen beelden kijken daarvandaan voor dat ik heimwee krijg naar mijn maatje 36.

Vloerbedekking eruit en laminaat erin. Het laminaat is echt vreselijk gaaf. Steen eiken is de kleur en er staan namen en teksten op. Ziet er heel gaaf uit. De badkamer fungeerde als opslag waardoor we nog maar bij 1 was tafel konden en verder niets.

De vloer is klaar en de badkamer weer begaanbaar. Er staan nog veel spullen die we kwijt moeten die niet naar Africa gaan. Een doos gevuld met kleding die ik hoop een paar weken na de bevalling weer aan te kunnen.

Nog even door en dan hebben we een prachtige kamer.

Na alle extra kosten komt manlief gisteren wel erg vroeg uit zijn werk. Hij is wel getelt 10 minuten weggeweest. Als Bridget wakker is komt hij naar boven en roep ik "jij hebt een lekkeband he" Beetje wazig kijkt hij me aan vraagt hoe ik dat weet. Gisteren zag die er al wat platter uit maar ja ik heb daar dus echt geen verstand van. Thuiskomertje ging er niet op doordat het wiel zelf er niet afwilde. Opgepompt en naar Rutte gereden. Andere auto met andere banden die hopelijk minder speciaal zijn als die van de vorige.
Helaas ook deze banden hebben weer een bijzondere maat en kosten dus ook meer. Zucht daar gaat ons extraatje weer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten