Siepjes freubel blog

Welkom op mijn blog. Ik blog voornamelijk over mijn gemaakte creaties mijn man en kindjes.

Heb je vragen laat gerust een berichtje achter.

Veel kijk plezier

woensdag 16 februari 2011

Nog even en dan nooit meer...........................

Vannacht werd ik wakker, zoals de laatste maanden wel vaker gebeurt. Meteen merk ik dat mijn hand op mijn buik ligt. Nog elke keer voelt het gek als ik dat voel. Die grote ronde buik waar een kindje groeit. Het besef blijft ver weg, terwijl het elk moment weg kan zijn. Dan heb ik je in mijn armen en huilen we samen. Nooit zal ik dan meer zwanger zijn, nooit meer een echo, nooit meer dat speciale gevoel met trappelende voetjes, nooit meer die grote ronde buik. Langzaam aan neem ik afscheid van de buik die me nog steeds verwonderd. Afscheid van het mooiste wat er is. Een afscheid om plaats te maken voor een wonder, voor jou mijn kleine vent.
Ook nu weer vraag ik me af hoe het zal zijn en op wie zul je lijken. Ik droom over later, over de dag dat je samen met je grote zus en je lieve papa over het strand banjert op weg naar de grote zee.
Je bedje staat al klaar, de kaartjes zijn geschreven en je naam hebben we bedacht. Lieve kleine man kom maar, mama wil je zien. Nog een keer aai ik over mijn buik en schop je zachtjes tegen mijn hand. Laten we nog maar even gaan slapen zo midden in de nacht.

3 opmerkingen:

  1. Ahhh nu al t gemis van de buik vol leven... zucht als ik er ook aan denk hoe dat was... krijg je meteen heimwee...hihi...
    Weet niet hoe lang je nog hebt ...maar wens je alvast een heel makkelijke en snelle bevalling toe ... en ach t wondertje vasthouden heeft ook wel wat....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,
    Eerst en vooral al proficiat met je zwangerschap.
    Ik volg je nu al geruime tijd en omdat ik vandaag de nominatie van "Liebster Blog" mocht ontvangen. En ik je graag aan meerdere volgers wil helpen, nomineer ik ook jouw. Kijk effe op mijn blog wat je moet doen.
    Heel veel liefs Zohra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ondertussen is het juni en kom ik zomaar op je blog gestoten. Ik hoop dat je kleine spruit het goed doet en dat je volop geniet van de mooie speciale tijd met je gezinnetje. Veel liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen