Siepjes freubel blog

Welkom op mijn blog. Ik blog voornamelijk over mijn gemaakte creaties mijn man en kindjes.

Heb je vragen laat gerust een berichtje achter.

Veel kijk plezier

maandag 20 december 2010

Kerstsfeer en nog meer.

Weer even bezig geweest en geloof dat ik de smaak te pakken heb. Ze zijn nog niet allemaal even mooi, maar het gaat steeds beter, sneller en netter. Door alle leuke patroontjes weet ik soms niet meer wat ik moet maken. Het zijn er inmiddels al zoveel.

Na een Hippo, pinquin, vlinder en sneeuwpop is nu ook de kerstman af. Ziet leuk uit al zeg ik het zelf.
Gisteren begonnen aan Takkie de teckel die natuurlijk zwart hoort te zijn, maar lichtblauw leek me voor de aankomende kleine ook wel erg leuk. Grote meid heeft inmiddels al een voorraad aan knuffels.






Fladder de vlinder plaats ik later. Deze heb ik voor een vriendin gemaakt en moet nog op de post. Ze weet nog niet hoe deze eruit ziet en dat moeten we nog even zo houden.

Geloof dat het ook tijd word dat ik nog meer van de blog ga begrijpen. Heb nu al meerdere blogs gezien en deze lijkt nergens op.

Tot tieps

Geen opmerkingen:

Een reactie posten