Siepjes freubel blog

Welkom op mijn blog. Ik blog voornamelijk over mijn gemaakte creaties mijn man en kindjes.

Heb je vragen laat gerust een berichtje achter.

Veel kijk plezier

vrijdag 31 december 2010

Dag 2010

2010 is zo goed als voorbij en dat is een van de goede dingen van het jaar. Een jaar vol verrassingen, maar helaas ook vol narigheid. De drie mooiste dingen zullen mij voor altijd bij blijven.
Ons meisje werd 1. Wat een grote, mooie en lieve griet is ze. Een positieve zwangerschapstest die toch wel voor wat verwarring zorgte, maar waar we meteen vreselijk blij mee waren. En natuurlijk onze trouw dag. Na 9,5 jaar getrouwd met de liefde van mijn leven.

Die dingen maken 2010 een prachtig jaar.

Helaas bracht 2010 ook narigheid met zich mee. Veel wat ik wil vergeten. Om sommige dingen kan ik niet heen. Veel woorden zijn er voor maar hebben geen zin om uit te spreken. Een grote schok bij een lieve vriendin heeft gezorgt dat je over meer gaat nadenken dan alleen de rottige dingen en moet genieten van al het moois om je heen. Dat is niet makkelijk als een zee van negatieve dingen over je heen komt, maar ook dit jaar is het weer gelukt het hoofd boven water te houden.

Wat zal 2011 ons gaan brengen. 1 ding is zeker, ons kleine man word geboren, maar zelfs de dag is nog onzeker. Verder hoop ik te kunnen genieten van mijn gezin die dan compleet is. Veel gezondheid voor iedereen, maar in het speciaal lieve An. Hopelijk komen de mooie en leuke wensen uit voor iedereen en zal 2011 een top jaar worden.

Lieve mensen tot volgend jaar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten